Sorting by

×

Doe mee met de Leesclub Makkelijk Lezen!

In de bibliotheek van Hoogkerk gaan wij een leesclub opzetten. Samen met een zeer ervaren en enthousiaste vrijwilliger gaan we meer mensen in Hoogkerk helpen met de Nederlandse taal. Wij zoeken daarom deelnemers. De Leesclub Makkelijk Lezen is voor iedereen die graag beter leert lezen. Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker en dus ook als je moeite hebt met lezen. We hebben boeken die leuk zijn voor iedereen. Op een makkelijk niveau. Je mag de leesboeken mee naar huis nemen.

Praktische informatie

Meedoen is gratis. Ben je nog geen lid van de bibliotheek? Als je meedoet aan de leesclub, krijg je een gratis jaarabonnement. Bij voldoende deelnemers besluiten we samen welke dag en tijdstip het beste uitkomt.

Wil je meedoen aan de cursus?  

Meld je dan aan via de onderstaande contactgegevens of kom langs in de bibliotheek.  Aanmelden of meer informatie?

Website: Hulp- en spreekuren (forum.nl)
Email: sociaaldomein@forum.nl
Telefoonnummer: 050 368 36 83
Adres: Jan Ensinglaan 29, 9744 GP Groningen

 

0 reacties